Обмін або повернення можна здійснити протягом 14 днів після отримання товару, за рахунок покупця.
Вам необхідно заповнити та підписати «Заяву на повернення товару», що вкладена у замовлення, та надіслати чеки (якщо оплата була на Iban чеки не потрібні):
-Checkbox (без цього чека ми не зможемо знайти Ваше замовлення у податкової системі для повернення)
-Portmane (якщо оплата була на сайті).
Всі чеки відправляються на Вашу електронну пошту.
Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей,
- відсутність слідів використання і забруднень,
- збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок,
- збереження заводського маркування,
- цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;
Не підлягає поверненню якісний товар наступних категорій:
- білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми);
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- рушники;
згідно із «Про захист прав споживачів» Стаття 9.
Так само Ви можете відмовитися від отримання та повернути товар через невідповідність замовлення або виявлення браку (дефекту, пошкодження товару) при отриманні замовлення, якщо Ви його перевірили на відділенні Нова Пошта.
У разі відправки товару з використанням послуги післяплати, він повернеться відправнику без відшкодування вартості товару та послуг поштової служби
При поверненні товару через відділення Нової Пошти повертаємо гроші з розрахункового рахунку на Вашу карту за товар в день надходження товару на наш склад, надходження грошей на Вашу карту до 3-х робочих банківських днів (залежить від банку).
Гроші Ви отримаєте на розрахунковий рахунок картки з якої була оплата на сайті через платіжну систему Portmone або післяплата.
Але лише за умови, що покупцем виконано всі умови повернення товару.